PERLA COFFEE...hebatkah?


    hai...hai...hai...nak tanya anda pernah tak dengar produk perla coffee?
Pernah? Tak pernah? Macam pernah dengar je? Hehe..kalau yang pernah dengar mesti dah tau...tapi yang baru baca post miera mesti nak tahu produk apa tu? Coffee untuk apa tue...heheh...


Cerita bermula disini...
miera dulu pernah consumer satu produk mmg terkenal (produk A) tapi minum-minum still sama tak de berubah..takpe cuba consumer lama lagi..haishhh macam tu je..mula rasa fedup cket...pastu biarkan je produk A tadi tidak bertuan untuk diminum..

Lepas tu satu hari lagi try tengok fb lepastu ternampaklah iklan pasal perla coffee..bila dengar je coffee mula ckp alaaa mesti kne pantang...tapi gerak hati macam nak tahu je..macam best je..miera pun try la search google pasal perla coffee...baca sedikit info pasal produk ni...okey ke tak? Tak nak main beli je kan...huhu..okey...tengok feedback pun boleh tahan...so excited nak cuba...anda semua nak tahu tak kenapa miera nak cuba?

Meh nak share keistimewaan perla coffee...


KOPI AJAIB
(MENJADIKAN KULIT BERSIH DAN PUTIH)

Perla Coffee adalah salah satu kopi untuk mencerahkan kulit dan seluruh tubuh badan dengan cepat dan efektif. Proses pemutihan berlangsung di kepala hingga ke kaki yang bermakna anda akan mendapat warna kulit yang putih/cerah yang sekata di seluruh tubuh anda.

Perla coffee juga membantu merawat kulit bermasalah seperti kulit berjerawat, jeragat, parut -parut lama dan juga masalh kulit yang menghantui anda. Hasil dapat dilihat selepas seminggu mengamalkanPerla Coffee.

Antara kebaikan Perla Coffee
✿Melembut dan menghaluskan tekstur kulit.
✿Kulit kelihatan lebih gebu, bersinar dan sempurna tanpa cela (flawless)
✿Meningkatkan kecerahan warna kulit dengan ketara dalam masa 1- 2 minggu.
✿Memulihkan kulit berparut dan bermasalah
✿Menjadikan kulit lebih anjal serta lembap.
✿mengurangkan kedutan dan garis halus
✿mengecilkan liang pori
✿meningkatkan sistem imunisasi badan.
✿mengatasi masalh jerawat dan jeragat.

Bahan- bahan utama dalam Perla Coffee.
✿Serbuk Mutiara,
✿Glutathione
✿Asid Hyaluronik

★Serbuk Mutiara
MUTIARA dipercayai berkhasiat untuk kecantikan sejak ribuan tahun lalu. Para Maharani China menggunakan dan meminum serbuk mutiara sementara Ratu Cleopatra memanjakan diri dengan mandi susu yang dicampur serbuk mutiara. Kelebihan serbuk mutiara ialah melembap, mencerah serta menghaluskan kulit.

★Glutathione
GLUTATHIONE sudah terbukti secara saintifik oleh ahli perubatan dapat mencerahkan kulit sekiranya diambil secara berterusan. Pengambilan glutathione secara berterusan akan membuatkan kulit semakin cerah dan putih. Ianya juga dapat membuatkan anda kelihatan 5 hingga 10 tahun lebih muda dari usia sebenar. Glutathione juga merupakan agen pembuang toksin yang paling berkesan.

★Asid Hyaluronik
ASID HYALURONIK adalah salah satu rahsia penjagaan muka selebriti di dunia hiburan, ianya diperlukan untuk menentang kedutan atas kulit muka. Asid Hyaluronik memainkan peranan penting ke atas kulit kerana ianya akan mula hilang bermula umur 25 tahun yang menyebabkan kelembapan kulit juga berkurangan. Asid Hyaluronik membantu menganjalkan kulit serta menghalang penuaan. Kandungan Asid Hyaluronik dalam badan harus dikekalkan dengan mengamalkan Perla Coffee.

Perla Coffee adalah salah satu kopi untuk mencerahkan kulit dan seluruh tubuh badan dengan cepat dan efektif. Proses pemutihan berlangsung daripada kepala hingga ke kaki yang bermakna anda akan mendapat warna kulit yang putih/cerah yang sekata di seluruh tubuh badan anda..

Amacam hebatkan? Miera akuai lepas miera minum sendiri coffee ni mmg tak ada caffien...malah bila buang air kecil memang tak berbau...so miera pun beli dan minum hampir dalam 2minggu..pastu terkejut sebab woww nampak berbeza kulit mira...miera minum je pastu miera mula perasan yg bila keluar jarang dah tepek bedak..masa tu duk fikir eh betul ke nie? Macam tak percaya je...hehe...wowww excited lepastue miera share dekat kawan2 fb uploaded gambar eh ramai puji kulit nampak lain..jadi miera pun promote lah kat mereka apa yg miera minum..syok2 promote perla coffee(miera jual tau perla coffee) malam bila lupa dah terima whatsapp dari pengasas perla coffee...puan yusmalisa hazrenda dia tanya miera awk memang minum perla coffee? Miera jawab ye..dia tanya berapa lama consumer? Masa tu tak sampai 2minggu...pastu dy minta miera jadi testimoni produk nie..(testimoni je duta tak dapat kihkih) miera pun bagi gambar...tak sampai 24jam eh kenapa ramai PM miera tanya awk minum ke? Betul ke berkesan? Jawab miera ye mmg awesome...

Dekat instagram owner
Perla coffee

Berbeza tak???

Meh nak focus? Yang nie lepas
2minggu lebih...no edit,no makeup
and no 360 camera..

Inilah dia pengsas Perla coffee
puan yusmalisa hazrenda

Stock miera nak jual?
Nak? Meh oder kat miera...

Masa mula2 nak minum..
poslaju baru hantar...

Ini gambar sekarang after 3minggu
(10 DEC 2013)
Okey amacam teruja tak nak cuba?
kalau nak anda boleh oder dengan miera...
sekotak RM60 (20sechet)
kalau nak bertanya lebih lanjut boleh
SMS/whatsapp miera 0102444830
(kalau tak dapat whatsapp nnty masa save no miera letak +6)

Nak lagi mudah semua ada fb kan?
Klik je page miera...

https://m.facebook.com/RestuBulanShope

4 comments:

  1. Aslm nk tnye, time period boleh minum perla coffee x? thx ;)

    ReplyDelete
  2. sorie for late respon...boleh kalau nak minum time period.but sometimes time period masa untuk kita buang benda kotor so better stopkan dulu..hari ke 4 baru minum semula..

    ReplyDelete
  3. Salam, nk nye.. kalau buang air xde bau ea? Means kalau ada bau, 2 yang fake ke?

    ReplyDelete
  4. nk tnye memg kna minum tiap2 hri ke??kalau skip 2 hari skali xpe x??

    ReplyDelete

sila lah menjadi pengOmen setia mish....!