TERIMA KASIH KAK SHIEDA UCU....


uhuk..uhuk..uhuk..(batuk sat) ehem..ehemm..
terima kasih kak shieda ucu ??
siapa tue??
hehe mungkin ada segelintir blogger dah kenal kan?
atau tak kenal lagi?
dan kenapa saya ucapkan terima kasih kepada beliau?

sebenarnya begini bermula ceritanya..
saya dulu ada masalah sedikit dengan blog nie..
design kelam kabut walaupun ramai cakap blog okey..
bagi saya ia tak okey !
hehe..
disebabkan malas nak hias dan ikut tutorial nak hias blog..
jadi saya telah menggunakan khidmat kak shieda ucu 
untuk design semula blog saya..
mana nak dapat kak shieda ucu nie?
okey kalau ada di antara blogger yang nak sanggat hantar design
blog anda supaya dihias cantik
okey anda tekan dekat link bawah nie okay..

Nak Tempah edit blog Comel + kemas + ganas Rm 40 Kebawah Tekan Sini Tau..ツ




amacam nak cuba tak?
murah tak?
hehe itu anda kena bincang dengan beliau..
okey..
apa-apa pun saya nak ucapkan terima kasih banyak-banyak sebab
dah membantu saya untuk menghias blog saya ini..
alhamdulilah..





RESTU BULAN *IKHLAS NAK UCAPKAN TERIMA KASIH KEPADA 
BLOGGER YANG DAH FOLLOW SAYA..
DAN SUKAKAN BLOG SAYA..ALHAMDULILAH TERIMA KASIH
SAHABAT*....

No comments:

Post a Comment

sila lah menjadi pengOmen setia mish....!