assalamualaikum...

maaf sebab lama sangat tak update blog..
yang rajin BW dekat blog saya nie mesti boring kan?
sebab tak de yang menarik...
kadang2 ade juga terajin tangan mahu menaip blog..
tapi kering idea disebabkan assigment yang mula menghantuai hari2 saya...
hehe...

sebelum terlambat mira mahu mengucapkan salam ramadhan kepada kamoo semua....
di harapkan ramadhan kali ini adalah ramadhan yang terbaik yang pernah
kita laksanakan...
bulan ramadhan jugalah adalah bulan yang sangat mulia..
dimana di bulan ini adalah segalanya masa
bagi kita mendapatkan pahala dan sekaligus mendekatkan diri kepada ALLAH...

antara banyak-banyak perkara dan hari yang paling kita tunggu2kan adalah bulan ramadhan..
kerana bulan ramdhan hanya datang setahun sekali saja.
beruntung juga ramdhan tahun ini sebab saya sekali lagi merasai berpuasa
bersama teman2..
dan jauh dari sisi keluarga...

ingat lagi saya sewaktu sem 1 kali pertama rasa berjauhan dengan family di bulan ramadhan..
hampir seminggu juga saya menangis...
sebab tak pernah biasa berjauhan dengan family...
kali ini saya merasa lagi dan saya seolah2 sudah terbiasa...
dan kadang kala timbul juga rasa rindu terhadap keluarga...
heeee...
apa2 pun selamat berpuase semua di harapkan bulan ramdhan ini mendatangkan
seribu kemanisan kepada anda semua..
wallahualam...


No comments:

Post a Comment

sila lah menjadi pengOmen setia mish....!